متعلقات جک برقی پارکینگ
نوشته شده توسط : اهورا

متعلقات جک برقی پارکینگ ما از فرستنده های اضافی برای دروازه شما گرفته تا قفل های درب که به طور موثری دارایی شما را ایمن می کند می باشد. 

 

حسگر چشمی(فتوسل)

چشمی های درب اتوماتیک باکیفیت دستگاه هایی هستند که در نزدیکی در اتوماتیک نصب می شوند و اگر محدوده عملکرد آنها با حضور شخص یا خودرو مسدود شود، اجازه بسته شدن درب برقی را نمی دهد. حداقل دو چشمی برای در برقی وجود دارد که در یک خط مستقیم برای بررسی وجود موانع در تمام طول درب خودکار قرار می گیرند. 

 

فلاشر جک پارکینگ

همانطور که می دانید برای نصب جک برقی پارکینگی متعلقات زیادی نیاز است که یکی از آنها فلاشر درب است. فلاشر یک چراغ چشمک زن هشدار دهنده است که به هنگام باز و بسته شدن درب چشمک می زند و شخص را مطلع می نماید. این چراغ چشمک زن جهت حفظ ایمنی و رعایت نکات حفاظتی بر روی جک های پارکینگی و بالای درب پارکینگ قرار می گیرد تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کند.

 

جعبه فرمان

طیف گسترده ای از برد های کنترل درب اتوماتیک برای انواع مختلف درب و جک برقی پارکینگ از جمله جک ریلی و درب کشویی و همچنین جک بازویی و درب لولایی وجود دارد. برد های کنترل درب برقی طیف جدیدی از عملکرد هارا در اختیار شما قرار می دهند. 

 

شفت های استیل و فولادی آبکاری شده جک برقی

شفت هایی که در جک برقی سوپرلایف استفاده شده در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود که یکی از آنها از ترکیب استیل و فولاد آبکاری شده است که در حین ابکاری از بهترین روش استفاده می شود. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

متعلقات جک برقی پارکینگ

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216





:: برچسب‌ها: جک برقی , جک برقی پارکینگ , خرید جک برقی , جک برقی سوپرلایف , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: