نوشته شده توسط : اهورا

یک مرکز تجاری به وسایل مختلفی برای کامل کردن مراحل ساخت خود احتیاج دارد، یکی از این موارد دربازکن برقی مراکز تجاری می باشد. برای احداث و استفاده از یک درب برقی نیاز به برخی از تجهیزات دارید که از مهم ترین آن ها می توان دربازکن برقی و یا جک برقی اشاره کرد. 

 

اندازه و وزن در اتوماتیک مراکز تجاری چه نقشی در انتخاب دربازکن برقی مناسب دارد؟

یک دربازکن ممکن است به اندازه کافی قوی باشد که بتواند حداکثر وزن 450 کیلوگرمی را برای یک درب اتوماتیک 150 سانتی متری و 140 کیلوگرمی را برای یک درب اتوماتیک 600 سانتی متری را تحمل کند. هنگام خرید دربازکن برای مراکز تجاری حتما به نمودار مرتبط  به ظرفیت وزنی بر اساس طول در برقی توجه لازم را بفرمایید. 

 

منبع تغذیه در اتوماتیک مراکز تجاری چه نقشی در انتخاب دربازکن برقی دارد؟

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند و به همین دلیل دربازکن های مختلفی نیز برای آنها مورد نیاز است. هر دربازکن بنا بر نحوه ساخت و نیازی که دارد، منبع تغذیه خاصی را طلب می کند. از اصلی ترین موارد هنگام تهیه دربازکن برقی برای در برقی مراکز تجاری توجه به منبع تغذیه مورد نیاز آن می باشد. 

 

میزان استفاده از در اتوماتیک مراکز تجاری چه نقشی در انتخاب دربازکن برقی مناسب دارد؟

دربازکن های برقی دروازه های فلزی سنگین را در تمامی شرایط ممکن بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و یا گرما و سرما باز و بسته می کنند ، این موضوع به این معنی است که ممکن است چنین دستگاه های مکانیکی ای تحت فشار و فرسودگی قابل توجهی قرار بگیرند. علاوه بر این مهم است در نظر بگیرید که دربازکن برقی هر چند وقت یکبار وظیفه باز و بسته کردن درب برقی را انجام دهد. 

 

آیا دربازکن مراکز تجاری امکان از و بسته شدن خودکار را فراهم می کنند؟

درب های اتوماتیک برای باز و بسته شدن  نیاز به دربازک های برقی ای دارند که به در ها متصل می شوند و اقدام به باز و بسته کردن در بها می کنند. برای انتخاب بهترین دربازکن ممکن باید به یک سری نکات مهم نیز توجه کنید؛ نکاتی مثل سایز و اندازه دروازه، تعداد دفعات با زو بسته شدن در و... می توانند عوامل مهمی در انتخاب دربازکن برقی مناسب شما باشند. 

سوپرلایف ارائه دهنده بهترین درب برقی است. 

 

می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

دربازکن برقی مراکز تجاری

شما می توانید برای مشاوره و خید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216



:: برچسب‌ها: درب برقی , دربازکن برقی , بهترین برند درب برقی , دربازکن برقی سوپرلایف , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

هر دری برای محل خاصی طراحی و مهندسی شده است و در صورتی که از آن درست استفاده شود بدون شک چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهد کرد. درب برقی 100 درجه یکی از انواع در های اتوماتیک می باشد که که با استفاده صحیح و به جا از آن می توانید آسودگی و زیبایی را به ساختمان و یا مجموعه خود هدیه دهید.

 

نقش زاویه درب در استفاده از آن چیست؟ 

همانطور که می دانید و پیش تر نیز اشاره شد، باید از در برقی در جای مناسب خود استفاده کرد. زمانی که اقدام به باز کردن درب می کنید دامنه حرکتی درب تا زاویه خاصی حرکت می کند و سپس متوقف می شود. این زاویه می تواند بنا بر محل استفاده شده متفاوت باشد. برای مثال می توان از درهایی با زاوییه 100 و یا 180 درجه نام برد. 

 

مزایای استفاده از درب برقی با زاویه 100 درجه

زمانی که می خواهید برای فضاهای باریکی مثل راهرو ها از بهترین برند درب برقی استفاده کنید؛ یکی از بهترین انتخاب ها برای شما درب برقی با زاویه 100 درجه می باشد. دامنه حرکتی این درب به گونه ای است که به سادگی می توانید از آن عبور کنید و دچار مشکل و دشواری نشوید. 

نصب و راه اندازی درب برقی با زاویه 100 درجه به لحاظ اقتصادی نیز می تواند به نسبت سایر درب های اتوماتیک بسیار به صرفه باشد.

 

نقش درب برقی 100 درجه در هدر نرفتن انرژی 

با استفاده از درب برقی 100 درجه علاوه بر راحت تر کردن فرایند عبور و مرور در هزینه های ناشی از هدر رفتن انرژی نیز صرفه جویی کنید و در بلند مدت به سود اقتصادی برسید. 

 

شما می توانید برای مطالعه کامل مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

ویژگی های درب برقی با زاویه 100 درجه

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 



:: برچسب‌ها: درب برقی , بهترین درب برقی , درب برقی 100 درجه , بهترین برند درب برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

جک پارکینگ درب پارکینگ که به نام جک ریموت هم شناخته می شود و معروف است به عنوان درب بازکن با فشردن دکمه ریموت  باعث باز و بسته شدن درب ورودی پارکینگ می شود. 

 

چگونه جک پارکینگ بگیریم؟

هنگام خرید جک پارکینگ باید عواملی مانند وزن درب، ابعاد آن و حتی تردد روزانه را در نظر بگیرید. بهترین جک پارکینگ های درب ها معمولا بر اساس ویژگی های درب ساخته می شوند و هرچه وزن درب بیشتر باشد باید نمونه هایی را انتخاب کنید که توان و قدرت بالاتری دارند. 

 

آیا همه جک های پارکینگ هزینه یکسانی دارند؟

در جواب این سوال می توان گفت که هزینه جک پارکینگ ها با توجه به عوامل متعددی که در بخش های بعد بررسی می کنیم می تواند متفاوت باشد. دلیل این امر تخصصی یا سخت بودن برخی جک هاست که باعث می شود هزینه نصب انواع جک های پارکینگ با یکدیگر فرق کند. 

مزایای استفاده از جک پارکینگ

قیمت مناسب جک پارکینگی، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات، کیفیت بالای برند های مختلف آن، عمر طولانی مدت و کارایی بالا، هزینه منطقی خرید و نصب از جمله دلایلی هستند که باعث شده اند جک درب پارکینگی جای خود را بازارهای جهانی و داخلی باز کند و در کشور های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. 

بهترین جک پارکینگ خارجی یکی از اصلی ترین رقبای جک های پارکینگی ایرانی است که معمولا قیمت بالاتری دارند. بهتر است قبل از خرید از وزن تقریبی درب مطلع شویم.

 

عوامل موثر بر هزینه نصب جک پارکینگ

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند این هزینه را کاهش دهد خرید جک پارکینگ و سپردن صفر تا صد آن به یک مجموعه معتبر است. برخی از جک ها دارای ساختار بسیار ساده ای به همراه راهنمای نصب می باشند و این کار به راحتی از عهده خریدار بر می آید. برای کاهش دادن هزینه نصب بهترین جک پارکینگ می توانید  این نمونه از محصولات را خودتان نصب کنید. 

 

شما میتوانید مطلب کامل را در لینک زیر مطالعه کنید:

هزینه نصب بهترین جک پارکینگ

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران و کارشناسان سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 

 



:: برچسب‌ها: جک پارکینگ , بهترین جک پارکینگ , جک پارکینگ سوپرلایف , نصب جک پارکینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

درب های برقی با موتور کرکره جزو بهتین گزینه های موجود در بازار برای استفاده به عنوان درب اتوماتیک می باشند و می توانند نیاز های شما را تا حد زیادی بر طرف کنند. درب های برقی با موتور کرکره به دلیل ویژگی های بسیار مفیدی که دارند در تعداد زیادی از خانه ها، مغازه ها، مراکز تجاری وبسیاری دیگر از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

چه موتور کرکره ای را می توان به درب برقی وصل کرد؟

موتور های مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای استفاده در گیت های برقی ساخته شده است. از مهم ترین این موتور ها می توان به موتور های ساید و موتور های توبلار اشاره کرد. این موتور ها مستقیما به چرخ دنده ها متصل می شوند که باعث کاهش سرعت در مواقع لازم و عملکرد صحیح درب ها می شوند. انتخاب موتور کرکره مناسب به طول و وزن درب، نوع درب و بیرون یا داخل بودن درب بستگی دارد. 

 

سیم کشی و اتصال موتور کرکره به درب برقی

موتور های استفاده شده برای کرکره های برقی معمولا از دو نوع ساید و توبلار می باشند. نحوه کلی برقرای اتصال میان موتور کرکره و درب برقی یکسان است اما دارای تفاوت هایی نیز هستند. در ادامه کمی بیشتر راجع به اتصالات موتور کرکره ساید و موتور کرکره توبلار با درب برقی می خوانیم: 

1. اتصال موتور کرکره برقی ساید به درب برقی: ایجاد اتصال میان موتور کرکره ساید با بهترین برند درب برقی کمی ساده تر از ایجاد ارتباط میان موتور توبلار با درب برقی می باشد. 

2. اتصال موتور کرکره برقی توبلار به درب برقی: ایجاد اتصال میان موتور کرکره برقی توبلار به نسبت موتور کرکره ساید با درب برقی از پیچیدگی بیشتری برخوردار می باشد. 

 

قطعات داخلی مورد نیاز موتور برای اتصال با درب برقی

برای ایجاد اتصال میان موتور کرکره و درب برقی قطعاتی مورد نیاز می باشد که نبود آنها فرایند را با مشکل مواجه می کند. مهم ترین این قطعات شامل موتور، خار، آداپتور، پایه ستاره ای و ... میباشند.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

راهنمای اتصالات موتور کرکره به درب برقی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216



:: برچسب‌ها: موتور کرکره , موتور کرکره برقی , موتور کرکره سوپرلایف , بهترین برند درب برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

امروزه درب اتوماتیک های کشویی از محبوبیت بسیار بالایی در در میان خریداران و متقاضیان برخوردار می باشند. قیمت درب اتوماتیک های کشویی نسبت به کارایی و طراحی زیبای آن ها بسیار ارزان است.

 

مهم ترین کاربردهای درب اتوماتیک کشویی

فروشگاه آنلاین سوپرلایف ارائه دهنده انواع درب های اتوماتیک کشویی و ... به تمامی متقاضیان و خریداران می باشد. برای ثبت سفارش می توانید از طریق وبسایت اینترنتی سوپرلایف اقدام نمایید. 

درب ها را برای جداسازی دو فضا به کار می برند. گاه استفاده از این درب ها در یک محیط داخلی است و گاه برای جداسازی محل بیرونی از داخلی یک خانه یا مغازه و... می باشد. 

 

تفاوت مهم درب های دستی با در اتوماتیک!

درب های کشویی را در دو نوع دستی و اتوماتیک تهیه می کنند. تنها تفاوت عمده این دو نوع در باز و بسته کردن آنهاست. نمونه های در اتوماتیک به وسیله سنسور ها و چشمی های خود باز و بسته می شوند  و عمل باز و بسته کردن بدون دخالت دست انجام می شود. 

قبل از بیان توضیحات بیشتر در خصوص قیمت درب اتوماتیک های کشویی بهتر است با انواع آن آشنا شوید. 

این درب ها با استفاده از یک جک کار می کنند و قیمت بالاتری دارند و قیمت بالاتری دارند. از طرفی کارکرد آنها به وسیله ریموت کنترل همراه آنهاست. برای افرادی که به زیبایی ورودی پارکینگ ویلا یا خانه خود اهمیت می دهند، درب اتوماتیک های کشویی گزینه بسیار مناسبی است. 

 

قیمت درب اتوماتیک های کشویی به چه مواردی بستگی دارد؟ 

معمولا نمونه های خارجی به دلایل هزینه های متعددی که دارند همچون حمل و نقل وجابه جایی آنها و.... بسیار قیمت بالاتری دارند. پس اگر به دنبال درب اتوماتیک هایی با قیمت پایین تر هستید و محدودیتی در بودجه دارید بهتر است بهترین برند درب برقی  را خریداری کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

آیا درب اتوماتیک کشویی قیمت بالایی دارد؟

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216



:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک , در اتوماتیک , درب اتوماتیک کشویی , بهترین برند درب برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

بیشتر موتور های استفاده شده در کرکره های برقی از نوع ساید و توبلار می باشند. هریک از این موتور ها ویژگی های خاص خود را دارند.  و برای استفاده های مشخصی مفید تر می باشند. ادامه توضیحات مفیدی را در رابطه با موتور کرکره برقی ساید همراه با یکدیگر خواهیم خواند. 

 

به چه دلیل به این نوع از موتور های کرکره برقی ساید گفته می شود؟

موتور کرکره برقی ساید یکی از انواع یکی از انواع موتور های برقی می باشد که از آن با نام های موتور کناری و یا موتور راست نیز یاد می شود. دلیل این نام گذاری ها این است که محل قرار گیری موتور ساید معمولا در کنار و یا سمت راست کرکره برقی می باشد و به همین دلیل این نام ها برای موتور ساید مورد استفاده قرار گرفته است. 

 

استفاده از موتور کرکره برقی ساید چه مزیت هایی دارد؟

1. تولید صدای کم: موتور کرکره برقی ساید به نسبت بسیاری دیگر از انواع موتور ها صدای بسیار کمتری را تولید می کند. 

2. وجود شرایط کار در زمان قطعی برق: یکی از بهترین ویژگی های موتور کرکره برقی  ساید این است که این امکان را برای شما فراهم می کند که در زمان قطعی برق شبکه، از حالت خودکار به حالت دستی سوئیچ کنید.

3. شرایط نصب آسان موتور ساید: موتور کرکره ساید به دلیل نحوه ساخت پیشرفته ای که دارد به راحتی قابل نصب می باشد.

4. جلوگیری از سقوط کرکره در صورت بروز نقص فنی: همواره امنیت جزو اساسی ترین چیزها در خرید موتور کرکره ساید مناسب می باشد. موتور کرکره برقی ساید با رعایت پروتکل های حفاظتی این شرایط را به خوبی پیش بینی می کند و از رسیدن آسیب به افراد جلوگیری می کند.

 

معایب موتور کرکره برقی ساید 

موتور کرکره ساید به نسبت تعدادی از سایر انواع موتور ها جای بیشتری را اشغال می کند در نتیجه در زمان نصب باید به این نکته توجه کنید. موتور کرکره برقی ساید در مقایسه با سایر موتور ها نیاز به زمان بیشتری برای باز و بسته کردن کرکره دارد.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

موتور کرکره برقی ساید

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناس سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 



:: برچسب‌ها: موتور کرکره , موتور کرکره ساید , موتور کرکره برقی , خرید موتور کرکره , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

متعلقات جک برقی پارکینگ ما از فرستنده های اضافی برای دروازه شما گرفته تا قفل های درب که به طور موثری دارایی شما را ایمن می کند می باشد. 

 

حسگر چشمی(فتوسل)

چشمی های درب اتوماتیک باکیفیت دستگاه هایی هستند که در نزدیکی در اتوماتیک نصب می شوند و اگر محدوده عملکرد آنها با حضور شخص یا خودرو مسدود شود، اجازه بسته شدن درب برقی را نمی دهد. حداقل دو چشمی برای در برقی وجود دارد که در یک خط مستقیم برای بررسی وجود موانع در تمام طول درب خودکار قرار می گیرند. 

 

فلاشر جک پارکینگ

همانطور که می دانید برای نصب جک برقی پارکینگی متعلقات زیادی نیاز است که یکی از آنها فلاشر درب است. فلاشر یک چراغ چشمک زن هشدار دهنده است که به هنگام باز و بسته شدن درب چشمک می زند و شخص را مطلع می نماید. این چراغ چشمک زن جهت حفظ ایمنی و رعایت نکات حفاظتی بر روی جک های پارکینگی و بالای درب پارکینگ قرار می گیرد تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کند.

 

جعبه فرمان

طیف گسترده ای از برد های کنترل درب اتوماتیک برای انواع مختلف درب و جک برقی پارکینگ از جمله جک ریلی و درب کشویی و همچنین جک بازویی و درب لولایی وجود دارد. برد های کنترل درب برقی طیف جدیدی از عملکرد هارا در اختیار شما قرار می دهند. 

 

شفت های استیل و فولادی آبکاری شده جک برقی

شفت هایی که در جک برقی سوپرلایف استفاده شده در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود که یکی از آنها از ترکیب استیل و فولاد آبکاری شده است که در حین ابکاری از بهترین روش استفاده می شود. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

متعلقات جک برقی پارکینگ

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216



:: برچسب‌ها: جک برقی , جک برقی پارکینگ , خرید جک برقی , جک برقی سوپرلایف , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا

در مکان هایی که ورودی ها دارای فضای محدودی می باشند و با توجه به اینکه درب های کشویی به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارند درب اتوماتیک فولدینگ یا آکاردئونی راه حلی کارآمد است. 

در این مواقع خرید درب اتوماتیک فولدینگ با توجه به تطبیق پذیری بالایی که دارد انتخاب مطمئنی است. 

 

درب های اتوماتیک فولدینگ در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

درب اتوماتیک فولدینگ به دلیل ساختار فشرده و سازگاری بالایی که با فضاهای محدود دارند ، در کاربری های بسیاری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. 

همچنین از آنها می توان برای جداسازی اتاق های داخلی یک ساختمان بهره برد. به این ترتیب به جای دیوار کشی در خانه که با هزینه و دردسر زیادی همراه است می توانید یک در اتوماتیک آکاردئونی ارزان نصب کنید. این کار هم در اجرا و هم در استفاده از سهولت بیشتری برخوردار است. 

 

ویژگی های کارآمد درب اتوماتیک فولدینگ

درب های اتوماتیک آکاردئونی با کیفیت، با دوام هستند و از بهترین متریال موجود در جریان ساخت آنها استفاده شده است. برخی از ویژگی های درب برقی آکاردئونی عبارتند از:

1. درب اتوماتیک فولدینگ ساختار فشرده ای دارد و زمانی که درب در حالت باز شده باشد تمام عرض ورودی را برای عبور و مرور حفظ می کند.

2. درب اتوماتیک آکاردئونی را به راحتی می توان به سیستم های پیشرفته تر نظیر کنترل از راه دور مجهز کرد یا آن را ارتقا داد.

3. درب اتوماتیک فولدینگ به ویژه در معابر باریک بسیار مفید است و می توان با بهره گیری از آنها از حداکثر عرض دهانه ورودی استفاده مطلوبی کرد. 

 

بهره وری در انرژی با درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک فولدینگ بهره وری انرژی بسیار بالایی دارند و مانع از به هدر رفتن انرژی می شوند. قیمت درب اتوماتیک آکاردئونی هر چقدر هم که باشد در طولانی مدت منجر به کاهش هزینه قبض های شما خواهد شد و به این ترتیب شما با خرید یک درب اتوماتیک تاشو به طور قطع سود کرده اید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

درب اتوماتیک فولدینگ یا آکاردئونی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

 



:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک , در اتوماتیک , درب اتوماتیک آکاردئونی , در اتوماتیک سوپرلایف , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()