بهترین برند درب اتوماتیک
نوشته شده توسط : اهورا

سوپرلایف به واسطه نیروهای متخصص توانسته است به حقوق مصرف کنندگان خود احترام گذاشته و با تولید بهترین برند در برقی و 24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش را به صورت سازماندهی شده ارائه نماید.

 

بهترین خدمات پس از فروش درب اتوماتیک در ایران

برای اطمینان از اصالت کالا اطلاع از میزان گارانتی باقی مانده و همچنین دریافت پشتیبانی آنلاین و تلفن نمایندگی فروش یا کارشناس نصب خود کافی است تا کیو آر کد حک شده روی بدنه جک درب اتوماتیک سوپرلایف یا کارت گارانتی خود را با دوربین موبایل خود اسکن کنید و وارد صفحه مرکز خدمات مشتریان شرکت سوپرلایف شوید. 

 

محصولات درب اتوماتیک سوپرلایف، متفاوت در کیفیت و خدمات پس از فروش

از سال 1398 و با بسته شدن مسیر های قانونی واردات این نوع محصولات، شرکت سوپرلایف اقدام به تولید محصولات درب اتوماتیک و انواع جک برقی در کشور کرده است و با این کار بخشی از مشکلات و معایب دستگاه های اروپایی را نیز رفع کرده و کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات با قدرتمند اروپایی ارتقا داده است. 

شرکت سوپرلایف این اختیار را دارد که علاوه بر فروشگاه آنلاین سوپرلایف بحث خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را که از مهم ترین مقوله های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده.

 

سوپرلایف، بهترین و باکیفیت ترین برند درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سوپرلایف با شرایط اقلیمی و آب هوایی و با در نظر گرفتن میزان تردد بالا طراحی شده اند. همچنین مواد استفاده شده در تولیدات قطعات داخلی جک مانند چرخ دنده ها از بهترین و گران ترین مواد و با استاندارد های بالای بین المللی، توسط بهترین و دقیق ترین دستگاه های تراش و با استفاده از متخصصین با تجربه تولید شده است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

بهترین برند درب اتوماتیک

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 





:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک , بهترین برند درب برقی , بهترین برند درب اتوماتیک , در اتوماتیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: